Recap: Creative Mathness & Campaign Playbook

Na maandenlang zwoegen, ploeteren, brainstormen en creëren is het dan zover. Onze filosofie is vastgelegd in een document dat met de naam Campaign Playbook gaat en dat trapten we af met een waanzinnig evenement!

Hier waren inspirerende sprekers aan het woord. Zo begon Cora Bos van Zuiver Media, wie ons een mooi betoog gaf over televisie: tv is niet dood, maar muteert. De tweede spreker was Jelle Sienstra van PTTRNS.ai. Aan de hand van intrigerende cases vertelde hij ons over hoe Artificial Intelligence jou en de consument helpt om het concept ‘smaak’ te begrijpen. Daarna vertelde Wilco de Bie van Magnedsover het consumentengedrag en hoe je dit kunt beïnvloeden.

Vervolgens sprak Perijn Hoefsloot van Beter Bed over hun customer journey, die zowel de fysieke als de online winkel omvat. Hoe online en offline hier samenspelen en naadloos op elkaar aansluiten, legde Perijn uit, hebben ze te danken aan de technologie.

Als laatst vertelde ons eigen Rowan Polanen van WeLikeMilk over het Campaign Playbook, waarna deze werd uitgedeeld en we feestelijk afsloten met een borrel. Al met al was het een enorm geslaagde dag. Special thanks to de sprekers en onze fantastische klanten die ons inspirerende werk mogelijk maken! Download The Campaign Playbook hier!