‘Bij WeLikeMilk brengen we de wereld van data en creatie dichter bij elkaar’

Fresh milk in the house! Erwin is onze nieuwste aanwinst als het gaat om Online Marketing-gerelateerde zaken. Voetbal is zijn grote liefde. Al pakt hij tegenwoordig zijn moment of fame niet op het veld, maar in de derde helft. Daarnaast is deze man altijd op de hoogte van de nieuwste films en series, maar kent hij ook zijn klassiekers (lees: The Sopranos en The Wire). Maar wie hij nou écht is? Leest het in dit interview:

Waar kom je vandaan?

“Ik ben opgegroeid in Zeist. Toen ik erachter kwam dat ik met voetbal niet mijn brood zou verdienen, heb ik mij volop ingezet op mijn andere hobby: websites (vindbaar) maken. Ik startte mijn studie Business & IT Management in Arnhem, rondde deze af in Utrecht, om vervolgens naar Amsterdam te trekken alwaar ik mijn carrière kickstartte als SEO/SEA specialist bij een verzekeraar in hartje Amsterdam. Om mijn horizon te verbreden ging ik aan de slag als online marketeer bij een groot detacheringsbureau.”

Wat wil je hier bereiken?

“Bij WeLikeMilk wil ik de wereld van creatie en data dichter bij elkaar brengen. Zo wil ik  nog relevanter zijn voor de doelgroep, om uiteindelijk nóg betere campagnes op te zetten en relaties op te bouwen. Ik ben heel enthousiast om aan de slag te gaan in deze creatieve omgeving!”

Een glas melk bij het opstaan of voor het slapengaan?

“Glaasje warme melk voor het slapen gaan!”