”De wereld van online marketing blijft mij fascineren”

< 4 min.
Onze nieuwste collega Lisa is terug van weggeweest. Met een achtergrond in Communicatiewetenschap en een uitstapje op social media gebied, weet Lisa alle ins en outs over Facebook advertising en consumentengedrag. Ze wordt blij van reizen, houdt van headbangen bij rockconcerten en is dol op haar goudvis Belleboef. Lisa gaat

WeLikeMilk wordt onderdeel van Today is Canday

< 2 min.
Overname betekent boost creatieve slagkracht We zijn er achter de schermen al even mee bezig, maar vandaag mag het nieuws dan eindelijk naar buiten… WeLikeMilk is overgenomen door lead agency Today is Canday! WeLikeMilk blijft WeLikeMilk, inclusief het complete team. Wat wel verandert, is dat we vanaf nu direct samen kunnen

DDTT#8 CRO & A/B-Testing growing up!

< 11 min.
20 maart was het weer zo ver, in een volgepakte zaal in Dauphine Amsterdam, een nieuwe Digital Data Tips Tuesday. Dit keer volledig in het teken van conversie optimalisatie met een sterk bezet sprekers podium. De sprekers van VidaXL, Travix International en Randstad International gaven ons een kijkje in hun conversie

Marketing Insights Evenement

< 18 min.
Wij spijkeren graag onze kennis bij. Dus om de aandacht van de consument in 2018 nog beter te kunnen pakken en behouden, ging Rianne op het MIE’18 op zoek naar antwoord op de vraag: Hoe vind je de weg in steeds meer informatie, hoe zet je analyse om in insights,

WeLikeMilk, Simyo en Metro maken blij

< 5 min.
Simyo is al jaren de beste telecomprovider op het gebied van service. Met stevige concurrentie in de telecombranche is klantvriendelijkheid het punt waarop Simyo zich weet te onderscheiden. Alles voor een blije klant.  Campagne: Jij Blij, Wij Blij! Deze bijzondere bedrijfsmissie wordt onder de aandacht gebracht met de campagne: ‘Jij blij, wij

De toekomst van Gerd Leonhard

< 14 min.
Voor zijn nieuwste boek sprak futurist Gerd Leonhard voor the Dutch Future Society over de mensheid en technologie in de komende 10 jaar. In een volle zaal van FreedomLab in Amsterdam kwamen marketeers, filosofen, psychologen en andere geïnteresseerden bijeen om zich te laten inspireren door de visie van de Zwitsers/Amerikaanse