Applying behavioural science to advertising

< 15 min.
We spijkeren graag onze kennis bij. Zo was WeLikeMilk’er Rowan aanwezig bij het het hoorcollege “Applying behavioural science to Advertising”. Met de verwachting nieuwe trucs te leren die inzicht geven in het onderbewustzijn van consumenten en hun aanzet tot conversie. >> 5 min lezen Ik ben teruggekomen zonder sluwe trucs, maar wel

“Bij WeLikeMilk slaan we een brug tussen data en creatie”

< 4 min.
Verse melk in huis! Rowan is onze nieuwe aanwinst en gaat als media strateeg aan de slag. Hij wordt blij van sleutelen aan computers, science fiction boekjes lezen en BBQ’en in de tuin. Waar kom je vandaan? Ik kom uit Amsterdam, groeide op in Zuid-Oost en ik woon nu om de hoek

Privacyverklaring WeLikeMilk

< 12 min.
Laatst gewijzigd op: 02-10-2018 Deze privacyverklaring geeft je inzicht in de persoonsgegevens die we verzamelen, hoe we deze gegevens verzamelen, waarom we deze gegevens verzamelen en wat we hiermee doen. We kunnen de privacyverklaring van tijd tot tijd aanpassen. Daarom raden we je aan om de privacyverklaring regelmatig te raadplegen. Als wij

”Voor de toekomst valt er nog een heleboel te ontdekken op online vlak”

< 3 min.
Vers van de pers! Onze nieuwste collega Fleur komt ons versterken op het gebied van Online Marketing. Ze wordt blij van koken voor haar vrienden, varen door de Amsterdamse grachten en vrijmibo’s. Fleur gaat voor WeLikeMilk aan de slag als Junior Online Marketeer. Waar kom je vandaan? Ik ben opgegroeid in Castricum, dicht bij het strand.

”De wereld van online marketing blijft mij fascineren”

< 4 min.
Onze nieuwste collega Lisa is terug van weggeweest. Met een achtergrond in Communicatiewetenschap en een uitstapje op social media gebied, weet Lisa alle ins en outs over Facebook advertising en consumentengedrag. Ze wordt blij van reizen, houdt van headbangen bij rockconcerten en is dol op haar goudvis Belleboef. Lisa gaat

WeLikeMilk wordt onderdeel van Today is Canday

< 2 min.
Overname betekent boost creatieve slagkracht We zijn er achter de schermen al even mee bezig, maar vandaag mag het nieuws dan eindelijk naar buiten… WeLikeMilk is overgenomen door lead agency Today is Canday! WeLikeMilk blijft WeLikeMilk, inclusief het complete team. Wat wel verandert, is dat we vanaf nu direct samen kunnen

DDTT#8 CRO & A/B-Testing growing up!

< 11 min.
20 maart was het weer zo ver, in een volgepakte zaal in Dauphine Amsterdam, een nieuwe Digital Data Tips Tuesday. Dit keer volledig in het teken van conversie optimalisatie met een sterk bezet sprekers podium. De sprekers van VidaXL, Travix International en Randstad International gaven ons een kijkje in hun conversie

Marketing Insights Evenement

< 18 min.
Wij spijkeren graag onze kennis bij. Dus om de aandacht van de consument in 2018 nog beter te kunnen pakken en behouden, ging Rianne op het MIE’18 op zoek naar antwoord op de vraag: Hoe vind je de weg in steeds meer informatie, hoe zet je analyse om in insights,

WeLikeMilk, Simyo en Metro maken blij

< 5 min.
Simyo is al jaren de beste telecomprovider op het gebied van service. Met stevige concurrentie in de telecombranche is klantvriendelijkheid het punt waarop Simyo zich weet te onderscheiden. Alles voor een blije klant.  Campagne: Jij Blij, Wij Blij! Deze bijzondere bedrijfsmissie wordt onder de aandacht gebracht met de campagne: ‘Jij blij, wij