Content
marketing

Geef meer inhoud aan je merk en creëer merkambassadeurs

Onze visie

Structurele relevantie voor succesvolle contentmarketing

Contentmarketing kan worden gezien als het creëren, aanbieden en verspreiden van content die zowel bruikbaar, aantrekkelijk als relevant is voor de doelgroep. Doordat iedereen meer informatie verwacht, onafhankelijk van tijd, device, locatie en medium, wordt online marketing door deze trend steeds complexer. Het bieden van content op basis van inzicht en data over de customer journey van potentiële klanten, is een cruciaal onderdeel om succesvol in online marketing te blijven. Contentmarketing is tegenwoordig namelijk hét middel om op het juiste moment de juiste informatie te bieden. En dat is die informatie waar de consument ook écht naar op zoek is.

 

Contentstrategie

Dat je je doelgroep alleen bereikt met de juiste boodschap, op de juiste plaats en het juiste moment, mocht je bekend zijn. Maar het moge ondertussen ook wel duidelijk zijn dat consumenten alleen nog content tot zich nemen die aansluit bij hun specifieke behoefte. Content die het hen echt waard is om er kostbare tijd aan te besteden. Het bieden van goede content is natuurlijk belangrijk, maar het optuigen van een goede contentstrategie biedt nog meer kans om potentiële klanten blijvend aan te trekken, te binden, te helpen kiezen voor je product of dienst. Dát kan zelfs resulteren in het kweken van ware merkambassadeurs!

 

Graag helpen wij jou om structureel content aan je doelgroepen aan te bieden, die relevant én aantrekkelijk is voor je doelgroepen.

KPI Focus

Viewability

Landingen

Kwalitatief verkeer

Interactieratio

Time on Site

Scroll diepte

Followers or Fans

Brand Mentions

Jij blij, wij blij, Simyo blij.

De spontane merkbekendheid van de campagne is gestegen van 11% naar 17% (t.o.v. 2017).

Hoe activeer je het lekkerste peertje van Nederland

Sweet Sensation. Love at first bite.

Hoe haal je meer uit je vermogen?

Zorg voor synergie met een always-on campagne.

Case Studies

Jij blij, wij blij, Simyo blij.

De spontane merkbekendheid van de campagne is gestegen van 11% naar 17% (t.o.v. 2017).

Bekijk case
Zo introduceer je een merk als Fitchannel online

Met zowel een toename van de naamsbekendheid als het conversieratio.

Bekijk case
Hoe activeer je het lekkerste peertje van Nederland

Sweet Sensation. Love at first bite.

Bekijk case
Merken & Klanten

Merken & klanten die met ons zijn gegroeid.

Toe aan een data minded, nerdy agency dat je business helpt groeien? Maak kennis met de digital growth agency van Nederland.

Contact

Jij blij, wij blij, Simyo blij.

De spontane merkbekendheid van de campagne is gestegen van 11% naar 17% (t.o.v. 2017).

Hoe activeer je het lekkerste peertje van Nederland

Sweet Sensation. Love at first bite.

Hoe haal je meer uit je vermogen?

Zorg voor synergie met een always-on campagne.