Onze visie
Structurele relevantie voor succesvolle contentmarketing
Contentmarketing kan worden gezien als het creëren, aanbieden en verspreiden van content die zowel bruikbaar, aantrekkelijk als relevant is voor de doelgroep. Doordat iedereen meer informatie verwacht, onafhankelijk van tijd, device, locatie en medium, wordt online marketing door deze trend steeds complexer. Het bieden van content op basis van inzicht en data over de customer journey van potentiële klanten, is een cruciaal onderdeel om succesvol in online marketing te blijven. Contentmarketing is tegenwoordig namelijk hét middel om op het juiste moment de juiste informatie te bieden. En dat is die informatie waar de consument ook écht naar op zoek is.
Contentstrategie
Dat je je doelgroep alleen bereikt met de juiste boodschap, op de juiste plaats en het juiste moment, mocht je bekend zijn. Maar het moge ondertussen ook wel duidelijk zijn dat consumenten alleen nog content tot zich nemen die aansluit bij hun specifieke behoefte. Content die het hen echt waard is om er kostbare tijd aan te besteden. Het bieden van goede content is natuurlijk belangrijk, maar het optuigen van een goede contentstrategie biedt nog meer kans om potentiële klanten blijvend aan te trekken, te binden, te helpen kiezen voor je product of dienst. Dát kan zelfs resulteren in het kweken van ware merkambassadeurs!
Graag helpen wij jou om structureel content aan je doelgroepen aan te bieden, die relevant én aantrekkelijk is voor je doelgroepen.
KPI Focus
Viewability
Landingen
Kwalitatief verkeer
Interactieratio
Time on Site
Scroll diepte
Followers or Fans
Brand Mentions