Digitale merkstrategie

Werken aan je merk is de basis om te kunnen presteren.

Onze visie

Maak digitale merkstrategie meetbaar

Een goede merkstrategie vereist goede data, daarom pleiten wij voor data-based en meetbare online (merk)campagnes. Effectief merkvoorkeur opbouwen is cruciaal voor de duurzaamheid van je merk en je business. Door emotionele waarden te koppelen aan je merk, hoef je minder te concurreren op het vlak van promotie en verhoog je winstmarges.

Werken aan je merk kan op verschillende kanalen. Maar online is alles tot in detail meetbaar. Wij ontwikkelen samen met jou een mediastrategie, door optimaal gebruik te maken van de middelen die er beschikbaar zijn in online advertising. Zo bouwen we gezamenlijk merkvoorkeur op over de lange termijn, dat kan door middel van campagnevoeren, community building, of door middel van evangelizing.


Data-based merkcampagnes

Werkend vanuit jouw customer journey en mediatrends, kunnen wij je helpen om een digitale merkstrategie op te stellen. Een duidelijk plan om je merk naar een hoger niveau te tillen in de beleving van jouw doelgroep. Dit kan door middel van kick-ass online campagnes die werken op Youtube, maar ook op Snapchat en in Virtual Reality, of een contentstrategie die jouw doelgroep blijft verrassen met nuttige informatie. Dit levert lange termijn merkvoorkeur op en ondersteunt performance-campagnes op de korte termijn.

Door gebruik te maken van…

  • Pre-testing
  • A/B-testen
  • Brand lift studies
  • Video drop-off metrics

…maken wij je merkcampagnes en contentmarketing data-based in opzet en meetbaar in uitvoering. Zoals het hoort.

KPI Focus

Merkbekendheid

Merkvoorkeur

Brand Mentions

Spontane Merkbekendheid

Geholpen Merkbekendheid

Jij blij, wij blij, Simyo blij.

De spontane merkbekendheid van de campagne is gestegen van 11% naar 17% (t.o.v. 2017).

Hoe activeer je het lekkerste peertje van Nederland

Sweet Sensation. Love at first bite.

Hoe haal je meer uit je vermogen?

Zorg voor synergie met een always-on campagne.

Case Studies

Jij blij, wij blij, Simyo blij.

De spontane merkbekendheid van de campagne is gestegen van 11% naar 17% (t.o.v. 2017).

Bekijk case
Hoe haal je meer uit je vermogen?

Zorg voor synergie met een always-on campagne.

Bekijk case
Zo introduceer je een merk als Fitchannel online

Met zowel een toename van de naamsbekendheid als het conversieratio.

Bekijk case
De kracht van groente, fruit en online marketing.

Interactie met de klanten op alle aspecten geoptimaliseerd.

Bekijk case
Hoe activeer je het lekkerste peertje van Nederland

Sweet Sensation. Love at first bite.

Bekijk case
Merken & Klanten

Merken & klanten die met ons zijn gegroeid.

Toe aan een data minded, nerdy agency dat je business helpt groeien? Maak kennis met de digital growth agency van Nederland.

Contact

Jij blij, wij blij, Simyo blij.

De spontane merkbekendheid van de campagne is gestegen van 11% naar 17% (t.o.v. 2017).

Hoe activeer je het lekkerste peertje van Nederland

Sweet Sensation. Love at first bite.

Hoe haal je meer uit je vermogen?

Zorg voor synergie met een always-on campagne.