Display
marketing

Merkbekendheid stimuleren met de inkoop van real-time advertentieruimte.

Onze visie

Jouw merk versterken met display marketing

Display advertising, ook wel banner advertising genoemd, is een vorm van adverteren waarmee je een boodschap visueel kan overbrengen op websites en apps. Voorheen werd display advertising voornamelijk ingezet voor branding doeleinden (naamsbekendheid vergroten). Door de ontwikkelingen in de markt zijn er nu uitgebreide mogelijkheden om specifieke doelgroepen te bereiken met display advertising. Hierbij kan er getarget worden op demografische en geografische gegevens, domeinen, keywords, 1st en 3rd party data of specifieke segmenten zoals Food of Sport. Dit maakt dat display effectief kan worden ingezet voor branding en performance.

 

Onze aanpak

Met online banners realiseren we een groot kwalitatief bereik op verschillende websites en apps. In de touch-fase kan display advertising het grote kwalitatieve bereik van online banners worden gecombineerd met het visueel overbrengen van je merk, dat ervoor zorgt dat aspecten zoals kleuren, logo’s en namen aan je merk worden verbonden. Display heeft een grote impact op branding.

Daarnaast kan display marketing met specifieke targeting klanten inspireren en enthousiasmeren voor jouw merk, wat op de lange termijn ook de merkbekendheid verhoogd. Last but not least kunnen we bezoekers die al op de website zijn geweest retargeten, een succesvolle strategie om conversies te stimuleren.

 

Programmatic inkoop display

Met programmatic inkoop kunnen wij real-time advertentieruimte inkopen en daarmee de juiste advertenties laten zien aan jouw doelgroep. Door middel van open RTB, private market places of directe deals kunnen we advertentieruimte inkopen op premium domeinen. We maken gebruik van Display & Video 360 (het Demand Side Platform van Google). Hiermee kunnen we op meer dan 80 Ad Exchanges en 900 miljoen websites adverteren. Met real-time bidding kunnen we een specifieke doelgroep bereik en doen we een bod op basis van verzamelde data. Hierdoor kun je je budget effectief besteden en bereik je de juiste doelgroep. Tijdens de campagne zijn alle resultaten realtime inzichtelijk en worden de resultaten regelmatig geoptimaliseerd.

 

Making brands fact-based

Op zoek naar lange termijn groei door middel van display advertising? Bekijk onze case voor Simyo.

KPI Focus

Landingen

Conversies

Viewability

Uniek Bereik

Kwalitatief verkeer

eCPL

eCPA

Contactfrequentie

Hoe activeer je het lekkerste peertje van Nederland

Sweet Sensation. Love at first bite.

Jij blij, wij blij, Simyo blij.

De spontane merkbekendheid van de campagne is gestegen van 11% naar 17% (t.o.v. 2017).

Hoe haal je meer uit je vermogen?

Zorg voor synergie met een always-on campagne.

Case Studies

Hoe haal je meer uit je vermogen?

Zorg voor synergie met een always-on campagne.

Bekijk case
Zo introduceer je een merk als Fitchannel online

Met zowel een toename van de naamsbekendheid als het conversieratio.

Bekijk case
De kracht van groente, fruit en online marketing.

Interactie met de klanten op alle aspecten geoptimaliseerd.

Bekijk case
Hoe activeer je het lekkerste peertje van Nederland

Sweet Sensation. Love at first bite.

Bekijk case
Merken & Klanten

Merken & klanten die met ons zijn gegroeid.

Toe aan een data minded, nerdy agency dat je business helpt groeien? Maak kennis met de digital growth agency van Nederland.

Contact

Hoe activeer je het lekkerste peertje van Nederland

Sweet Sensation. Love at first bite.

Jij blij, wij blij, Simyo blij.

De spontane merkbekendheid van de campagne is gestegen van 11% naar 17% (t.o.v. 2017).

Hoe haal je meer uit je vermogen?

Zorg voor synergie met een always-on campagne.