Onze visie
Elke handeling moet logisch zijn, logisch.
Hoe zorg je ervoor dat de flow van de customer journey op je website klopt en dat je inspeelt op de ware behoeftes van jouw doelgroep? Hoe zorg je voor een optimale conversiefunnel? Waar zitten voor je bezoekers de drempels die hen van conversie weerhouden? En hoe minimaliseer je die drempels zo veel mogelijk? Dat is mogelijk met conversieoptimalisatie!
Funnel- en conversieoptimalisatie (CRO)
Bezoekers die op je website komen en daarna meteen afhaken, zijn duidelijk niet happy en leveren jou niets op. Met funnel en conversieoptimalisatie zorgen wij voor een zo goed mogelijke website-ervaring voor je klanten. Conversieoptimalisatie is het proces waarbij verschillende conversiepunten worden geoptimaliseerd aan de hand van waardevolle data. Zo focussen wij op de interactie tussen jouw doelgroep en jouw merk. Wij maken het je bezoekers zo makkelijk mogelijk om over te gaan tot conversie. Met CRO marketing optimaliseren wij je conversie funnel.
Mogelijke drempels voor een bezoeker zijn:
- Langzame laadtijd van de pagina
- Te lange formulieren
- Pagina’s die niet geoptimaliseerd zijn voor mobiel (niet mobile-friendly)
Website optimalisatie en A/B-testen
We gebruiken a/b-testing om onze hypotheses te toetsen. We gaan niet uit van aannames, maar testen liever grondig, om te zien wat werkelijk succesvol is. Door te blijven testen, verhogen we je conversieratio, door zo zorg te dragen voor een betere website-ervaring voor je klanten. We optimaliseren landingspagina’s of websites op basis van psychologische inzichten, zoals Robert Cialdini’s 6 beïnvloedingsprincipes. Daarnaast maken we gebruik van data uit heatmap-tools zoals Hotjar of a/b-testen in Optimizely.
Making brands fact-based
Op zoek naar lange termijn groei op basis van data? Neem dan snel contact op
KPI Focus
Conversies
Microconversies
Time on Site
Landingen
Pageviews
Leads
eCPA